הקשר בין סטנדים מעוצבים לקד"מ
כיום ניתן למצוא מגוון אפשרויות מצוינות למשיכת קהל לקוחות אל עסק, אך אחת מהדרכים הוותיקות והמשפיעות ביותר היא באמצעות מסר וויזואלי – שילוט פנים או שילוט חיצוני כזה שאי אפשר לפספס ולהתעלם ממנו, וכבר ממבט ראשון הוא ייצור עניין אצל הלקוח ויגרום לו לבצע אינטראקציה עם העסק. ניתן לבצע מסר כזה באמצעות אביזרי קד"מ ייעודיים כמו סטנדים מעוצבים על פי אופי העסק עם לוגו גדול, סלוגן קליט ומסר אפקטיבי.
מהו קד"מ וכיצד הוא משפיע על העסק
קד"מ הינו ראשי תיבות של המילים קידום מכירות, או קידום מותג כאשר המטרה המרכזית היא להגביר את המודעות של העסק ו/או המותג כלפי הלקוחות, וכך להיחשף אל קהל לקוחות כמה שיותר גדול. ביצוע קד"מ איכותי מתאים למגוון עסקים מכל הסוגים, בין אם מדובר על עסקים מסחריים גדולים או עסקים פרטיים קטנים, ולמעשה לכל עסק שרוצה להגדיל את מאגר הלקוחות שלו ולמנף את הצלחת החברה
תהליכי הקד"מ הינם מגוונים ונשענים על פעולות בעלי תכנים שיווקיים כמו פרסומות באמצעי המדיה, מתן חסויות לאירועים גדולים, השתתפות בתערוכות וכנסים עסקיים ועוד. כל התהליכים הללו יכולים לתרום לעסק באמצעות שימוש נכון באביזרי תצוגה מתאימים וממותגים שייצרו את המודעות, ויגרמו לקהל הלקוחות להתעניין לגבי מה שהם רואים לנגד עיניהם.
מסחור חזותי להגברת המודעות
כדי להצליח וליצור את העניין אצל הלקוחות, יש צורך להשתמש במסחור חזותי המתאים ליתרונות וערכי העסק. משום כך קיימים אביזרי תצוגה ייעודיים המעוצבים על פי הצורך של העסק, כמו סטנדים בעיצוב אישי, שילוט ממותג, במות תצוגה, דלפקים ועוד.
חשוב לזכור כי תהליך הקד"מ במסחור חזותי אינו מיועד לביצוע מכירה של מוצרים או שירות בצורה ישירה ומיידית, אלא למכירה בצורה עקיפה באמצעות הגברת המודעות כלפי העסק. בדרך הזו קהל לקוחות גדול נחשף אל שירותי ויתרונות החברה, ובעתיד לקוחות רלוונטיים יחזרו כדי לבצע את הרכישה הסופית.
דוגמה לכך היא חברת מטבחים חדשה שרוצה להגיע אל קהל לקוחות המעוניין ברכישה או שדרוג של מטבח חדש, ולכן הם מבצעים תהליכי קד"מ באמצעות השתתפות בתערוכה לעיצוב הבית. בתערוכה הם מציבים סטנדים מעוצבים וממותגים המציגים את שם העסק, הלוגו והיתרונות שלהם כך שלקוחות המעוניינים במטבח חדש מגיעים אל הסטנד כדי לקבל פרטים נוספים. הודות להצגת העסק בתערוכה חברת המטבחים החדשה נחשפה אל קהל גדול ופוטנציאלי, וכך המודעות כלפיהם גדלה בצורה אפקטיבית.
מהם היתרונות של סטנדים מעוצבים
השתתפות בתערוכה יכולה לתרום במיוחד לכל עסק או חברה בטווח הארוך, אך כדי שההשתתפות תהיה יעילה על העסק להצטייד בסטנדים לתצוגות שיעוצבו בהתאם לאופי ומטרת החברה. הסטנד ישמש את נציגי החברה בזמן התערוכה להצגת העסק, וגם יעניק נוחות לנציגים וללקוחות במהלך ההתנהלות במהלך התערוכה.
ניתן לעצב את הסטנדים בהתאמה אישית עם הדפסת שילוט שיווקי שייושם על גביהם כמו סטנד עשוי מקרטון בצורת שער ענק, כך שניתן יהיה לראות אותו מרחוק וממבט ראשון לקלוט את שם החברה והמסר השיווקי/מכירתי שהיא מציעה.
מהו פרומוטר וכיצד הוא מסייע לקד"מ של העסק
פרומוטר הינו דלפק פלסטיק המיועד להצגה בתערוכות וכנסים שונים. כדי שהדלפק יהיה אפקטיבי בזמן התערוכה, יש לוודא מבעוד מועד כי הוא ממותג בהתאם לאופי וסוג העסק כי שיוכל להציג את מהות החברה. למרות שמדובר על דלפק קומפקטי וקטן יחסית, ניתן ליישם עליו את מיתוג החברה בצורה מושכת ועניינית כמו הדפסת לוגו, שם החברה, סלוגן קליט ועוד.
את דלפק התצוגה מאיישים אחד או יותר מעובדי החברה, שתפקידם הוא לייצג את העסק בצורה מקצועית ומכירתית על ידי משיכת לקוחות אל העמדה בה מוצב הדלפק, והצגת מכלול העסק והיתרונות שלו כלפי קהל הלקוחות הרלוונטי.
מיתוג דלפקי תצוגה
הפרומוטר הינו אביזר ייעודי לתערוכות כיוון שהוא מעניק יעילות ונוחות כלפי מייצג החברה, וגם כלפי והלקוח שניגש לדלפק לצורך התעניינות וקבלת מידע נוסף. דלפק תצוגה איכותי יהיה בעל מדפי אחסון עמוקים המוסתרים מהצד הפנימי של הדלפק, כך שניתן לאחסן בהם מוצרים ופלאיירים לחלוקה והצגה.
בחלקו העליון של הפרומוטר מתנוסס לוח עליו ניתן להדפיס שלט ממותג של העסק, כך שניתן יהיה להבחין בדלפק מהקצה השני של החלל בו מתקיימת התערוכה. גם בחלק התחתון של הדלפק ניתן ליישם מיתוג רלוונטי שימשוך את עיני הקהל שנמצא בתערוכה, וכך יניע אותם להתקרב ולהתעניין במה שיש לנציגי החברה להציע עבורם.
חברתנו מתמחה במתן פתרונות תצוגה למגוון עסקים וחברות מסחריות ופרטיות המעוניינות לבלוט מעל כולם במהלך תערוכות וכנסים. לפרטים ומידע נוסף מוזמנים ליצור אתנו קשר.
כדי שתוכלו להפיק את המירב בתהליכי הקד"מ המתוכננים לעסק שלכם, מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לספק עבורכם פתרונות תצוגה ומיתוג איכותיים עם שירות מקיף משלב הרעיון ועד ההקמה בפועל.