באירועים של קידום מכירות, אחד הדברים החשובים ביותר הם דלפקי תצוגה המכונים גם בשם דלפקי קד"מ או עמדות תצוגה . אחד התהליכים החשובים בקידום מכירות, הוא יצירת אווירה מתאימה וממותגת, המכניסה את הלקוח הפוטנציאלי לעולמה של החברה, וחושפת אותו למגוון המוצרים שיש לה להציע.
דלפק תצוגה מרשים, עם עיצוב וגרפיקה של ערכי המותג, יכול לעזור רבות ביצירת אווירה זו. כיום, לא ניתן למצוא תערוכה או אירוע קידום מכירות כלשהו, אשר החברות המציגות בו אינן משתמשות בדלפקי תצוגה על מנת להציע את מוצריהן. עמדות תצוגה תורמות רבות לנראות החברה בעיני הלקוחות שלה.
דלפק תצוגה – מבנה, עיצוב ואיכות !
בבחירת דלפק תצוגה, כדאי לשים לב למספר כללים אשר יהפכו את דלפק התצוגה שלכם מסתם דלפק, לדלפק מיוחד ומרשים, אשר ימשוך אליו קהל יעד שיגיע להתרשם ממנו.
♦מבנה דלפק תצוגה – ישנן צורות רבות לדלפקי תצוגה – דלפקים מרובעים, עגולים, אליפטיים, טרפזים ועוד. כדאי לבחור את הצורה שתשתלב היטב עם שאר מוצרי האווירה של החברה, ותהווה חלק מהמרקם הייחודי של המותג.
♦ עיצוב הגרפיקה – לאורך כל החזית של דלפק תצוגה, מודפסת גרפיקה הנושאת את לוגו החברה ושאר הדברים הרלוונטיים (מבצע מיוחד וכו'). חשוב לשים לב שהגרפיקה מודפסת באיכות טובה, על מנת שלא תדהה במהלך השימוש בדלפק. אנו שמים דגש רב על איכות ההדפסה, מתוך מודעות עמוקה לחשיבותו של דלפק תצוגה כחלק מקידום המכירות.
♦ איכות החומרים – על מנת שדלפק תצוגה יחזיק מעמד לאורך זמן, גם אחרי עשרות הרכבות ופירוקים, הוא צריך להיות בנוי מחומרים חזקים ואיכותיים, המותאמים במיוחד למטרה זו. דלפקי התצוגה שלנו בנויים ממגוון חומרים בעלי איכות גבוהה, העמידים לאורך זמן.
♦ קלות ההרכבה – דלפקי תצוגה מורכבים ומפורקים בכל שימוש מחדש. כדאי לבדוק את קלות וזמן ההרכבה שלהם, ולוודא שחלקי ההרכבה אינם עדינים ושבירים מדי. אנו מייחסים חשיבות יתירה לזמן ההרכבה, ודלפקי התצוגה שלנו אינם דורשים הרכבה של יותר ממספר דקות בודדות.
♦ אחסון דלפק תצוגה – על מנת לשמור על הדלפק בעת האחסון או הנשיאה שלו, נדרש תיק אריזה. אנו מספקים עם כל דלפק תצוגה, ארגז או תיק נשיאה מיוחד, המקל על נשיאת הדלפק ואחסונו.